Pomoc zdalna |
Początek Poprzedni Następny |
Zdalna pomoc, szkolenia i prezentacje za pomocą aplikacji 'Mikogo' http://www.mikogo.com/
Chcąc zapewnić Państwu jak najlepszą pomoc, oferujemy zdalną pomoc, szkolenia i prezentacje w ramach naszych aplikacji z wykorzystaniem programu 'Mikogo'. Aplikacja 'Mikogo' pozwala na współdzielenie Państwa pulpitu z naszym konsultantem lub nasz konsultant może udostępniać swój pulpit w celach pokazowych.
Aplikacja 'Mikogo' zapewnia:
Uwaga - w każdej chwili naciskając [CTRL]+[F12] można przerwać tę kontrolę.
Połączenie z naszym konsultantem:
Przed połączeniem z naszym konsultantem, prosimy zadzwonić do działu pomocy programu 'Cenzus Pro Windows'. Po ustanowieniu połączenia telefonicznego z konsultantem, wchodzimy w menu Pomoc/Pomoc Zdalna/Otwórz sesje pomocy zdalnej. Program wyświetli okno dialogowe, w którym potwierdzamy nawiązanie połączenia telefonicznego z konsultantem:
Po potwierdzeniu, na ekranie pokaże się status oczekiwania na nawiązanie połączenia pomocy zdalnej:
Następnie otrzymujemy informacje o przyjęciu pomocy zdalnej przez konsultanta i wybieramy link .
W tym momencie następuje uruchomienie aplikacji 'Mikogo' . W pojawiającym się okno zostaniemy zapytani o wyrażenie zgody na połączenie i udostępnienie kontroli myszy oraz klawiatury przez naszego konsultanta. Dodatkowo w "Application Selection" możemy określić, jakie aplikacje w naszym komputerze, w trakcie połączenia mają być widoczne przez konsultanta (możemy zablokować dostęp np. do naszej poczty). Po wybraniu klawisza "Yes", konsultant będzie widział ekran użytkownika oraz będzie mógł kontrolować Jego mysz i klawiaturę.
W trakcie obsługiwania przez konsultanta naszego komputera, widoczne będzie okno z wyświetlanym nazwiskiem konsultanta i czasem połączenia, zmieniającym się co minutę:
Zamknij otwartą sesję:
Aby zakończyć połączenie z konsultantem:
W pojawiającym się oknie, na pytanie, czy przerwać aktywne połączenie odpowiadamy na TAK:
W tym momencie nasz konsultant przestanie widzieć nasz ekran oraz zostanie przerwane naliczanie czasu za pomoc zdalną.
Historia pomocy zdalnej:
W menu Pomoc/Pomoc Zdalna/ Historia pomocy zdalnej pokazane są dotychczasowe połączenia Użytkownika z naszymi konsultantami. W zakładce "Uwagi Użytkownika" można wpisywać własne notatki do każdego połączenia, natomiast w zakładce "Uwagi konsultanta" zapoznać się z komentarzem konsultanta. Dodatkowo wyświetlany jest czas połączenia oraz status. |