Stanowiska

Początek  Poprzedni  Następny

Słownik Stanowisk tworzy indywidualnie Użytkownik programu, zgodnie z obowiązującą w firmie listą stanowisk. Dzięki słownikowi, przy wypełnianiu Umowy o pracę można szybko przypisać każdemu pracownikowi przydzielone mu stanowisko.

W dziale Kartoteki/Słowniki/Stanowiska zakładamy nową pozycję klikając na klawisz [INSERT] lub ikonę ikona_dodaj_nowy_rekord w pasku narzędziowym, a następnie w pojawiającym się oknie edycji wpisujemy symbol i nazwę stanowiska:

 

Stanowiska - okno edycji danych słownika

 

Po zatwierdzeniu danych za pomocą linku link_akceptuj, nowa pozycja zostanie dodana do tabeli w postaci nowego rekordu:

 

 

Słownik Stanowiska - przykładowa lista

 

Jak w każdej typowej tabeli:

możemy: kasować rekordy klikając na ikona_usun_biezacy_rekord lub klawisz [DELETE], modyfikować dane wchodząc do okna edycji za pomocą przycisku ikona_szczegoly lub klawisza [F2].
posługując się menu kontekstowym zmieniać widok kolumn na ekranie,
znaleźć interesujący nas rekord korzystając z funkcji "Szukaj" na posortowanych danych kolumny, według której następuje wyszukiwanie.

 

okno szybkiego wyszukiwania rekordu