UPL-1/OPL-1 |
Początek Poprzedni Następny |
UPL-1 - Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej (obowiązuje od 1 stycznia 2012 r.).
OPL-1 - Zawiadomienie o odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej .
W menu Dokumenty/Podatkowe/UPL-1/OPL-1 w tabeli okna głównego widzimy wykaz dotychczas utworzonych w programie. Za pomocą ikony lub klawisza [INSERT] możemy wygenerować nowy. Podokno zawiera widok danego dokumentu, najczęściej złożonego z kilku stron umieszczonych w zakładkach tego okna
W oknie wybieramy:
a. bez wyboru - wiąże się to z ręcznym wypełnieniem danych pełnomocnika w dokumencie - zakłada C b. z listy pracowników - automatyczne wypełnienie danych w zakładce C w dokumencie danymi osobowymi i adresowymi z kartoteki osobowej pracownika. Jeżeli wybierzemy kilku pracowników to zostanie stworzonych tyle samo dokumentów. c. z listy pełnomocników - automatyczne wypełnienie danych w zakładce C w dokumencie danymi osobowymi i adresowymi z kartoteki osobowej pełnomocnik. Jeżeli wybierzemy kilku pracowników to zostanie stworzonych tyle samo dokumentów.
|