Wysyłka powiadomień e-mail z rejestru czynności |
Początek Poprzedni Następny |
Wysyłka powiadomień e-mail z rejestru czynności umożliwia poza standardowymi powiadomieniami w prawym dolnym rogu (dzwoneczek) wysyłkę e-mail o danym zdarzeniu.
E-mail jest raz wysyłany w momencie zaistnienia zdarzenia. Jeżeli, użytkownik nie miał połączenia z Internetem lub niepoprawnie została skonfigurowana skrzynka nadawcza własna i chce ponowić wysyłkę to musi skasować i zaktualizować listę zdarzeń
Adresy e-mail można wpisać w dwóch miejscach - na konkretnym zdarzeniu (Dokumenty->Dziennik->Parametry->Zakres) lub w zakładce Dokumenty->Dziennik->Parametry->Ustawienia.
Czemu zostało stworzone kilka miejsc na wpisanie email’i?
Oznacza to, że mail w zdarzeniu jest ważniejszy od maila ogólnego z lub z danej grupy oraz to, że mail grupowy jest ważniejszy od maila ogólnego. |