Wysyłka powiadomień e-mail z rejestru czynności

Początek  Poprzedni  Następny

Wysyłka powiadomień e-mail z rejestru czynności umożliwia poza standardowymi powiadomieniami w prawym dolnym rogu (dzwoneczek) wysyłkę e-mail o danym zdarzeniu.

 

E-mail jest raz wysyłany w momencie zaistnienia zdarzenia. Jeżeli, użytkownik nie miał połączenia z Internetem lub niepoprawnie została skonfigurowana skrzynka nadawcza własna  i chce ponowić wysyłkę to musi skasować i zaktualizować listę zdarzeń

wysylkamaildziennik_1

 

Adresy e-mail można wpisać w dwóch miejscach  - na konkretnym zdarzeniu (Dokumenty->Dziennik->Parametry->Zakres) lub w zakładce Dokumenty->Dziennik->Parametry->Ustawienia.

1.Aby wpisać adresy e-mail w zdarzeniu należy je edytować (wklikując  się lub prawy klawisz myszy – edytuj własności).

wysylkamaildziennik_2

 

 

2.Oraz w ustawieniach:

wysylkamaildziennik_3

 

Czemu zostało stworzone kilka miejsc na wpisanie email’i?

1.Każde zdarzenie może zostać zindywidualizowane pod kątem wysyłki np. wpisując do każdego zasubskrybowanego zdarzenia inny adres.
2.Jeżeli nie wpisaliśmy maili do poszczególnych zdarzeń , a i tak wszystkie lub dana cześć ma iść na konkretny adres to wygodniej, szybciej i łatwiej wpisać je w zakładce Ustawienia
3.W zakładce ustawienia jest możliwość wpisania adresów ogólnych jak również adresów dla każdej z grup: pracownicze, ZUS, podatkowe, GUS.
4.Wpisanie adresu w grupie powoduje, że na adres ogólny nie przyjdzie mail dotyczący tej grupy.
5.Wpisanie maili w zdarzeniu powoduje, że na adresy ogólne lub adresy z grupy do którego należy zdarzenie nie zostaną wysłane.

Oznacza to, że mail w zdarzeniu jest ważniejszy od maila ogólnego z lub z danej grupy oraz to, że mail grupowy jest ważniejszy od maila ogólnego.