Konfiguracja |
Początek Poprzedni Następny |
Przed pierwszą wysyłką dokumentów za pomocą modułu 'e-Dward', w celu bezproblemowej wysyłki elektronicznej, powinniśmy ustawić podstawowe parametry. Wejdźmy zatem w menu Dokumenty/Podatkowe/e-Dward i przejdźmy do zakładki "Konfiguracja":
Certyfikat nadawcy możemy wybrać z repozytorium, które jest centralną bazą certyfikatów zainstalowanych w naszym komputerze.
Serwer odbierający możemy wybierać spośród dwóch: testowego i oficjalnego.
Parametry:
W dolnej części okna wprowadzamy dane dotyczące posiadanego konta usługi e-Dward.
UWAGA! Usługa e-Dward jest częściowo odpłatna. Aby skorzystać z wariantu odpłatnego, należy w oknie dialogowym podać konto oraz hasło dostępu do tej usługi. Dostęp jest bezpłatny na potrzeby podmiotu określonego przez licencję w terminie ważności aktualizacji. W wersji dla biur rachunkowych konieczne jest wykupienie pakietów dla obsługiwanych firm, zgodnie z cennikiem. |