Koperty |
Początek Poprzedni Następny |
Program oferuje nam możliwość utworzenia list kopert, których dane będą wykorzystywane przy tworzeniu kopert dla wybranych pracowników. Z menu wybieramy , lub naciskamy [INSERT]. W oknie głównym mamy takie informacje jak: symbol, opis, rozmiar, koperta dla, stosować własne dane, własne dane nagłówkowe, stosować zwrot grzecznościowy, zwrot grzecznościowy i informacje dodatkowe, które możemy pokazać/ukryć klikając prawym klawiszem myszki.
W nowym podoknie otworzy nam się lista kopert pracownika. Po wybraniu , lub naciśnięciu [INSERT], pojawi się okno wyboru pracowników: Jeżeli zachodzi taka potrzeba, dane konkretnego pracownika możemy edytować poprzez kliknięcie prawym klawiszem na jego pozycję. Mamy dostęp do jego danych adresowych oraz danych firmowych. W zakładce nowego podokna możemy również ustawić parametry dla danej listy kopert:
Każdy dokument można wydrukować - podświetlając w tabeli okna głównego wybraną pozycję i naciskając na ikonę . Dla udogodnienia została dodana funkcja wyboru sposobu ładowania kopert: środkowe ( drukarek z podajnikiem wyrównywanym do osi środkowej), do lewej krawędzi.
|