Kursy BHP |
Początek Poprzedni Następny |
Każdy pracownik ma obowiązek odbycia wymaganych dla jego stanowiska kursów BHP. Wszystkie informacje o już odbytych i obowiązkowych w przyszłości, wpisujemy w menu Kartoteki/Kartoteka osobowa/Akta osobowe/Akta B/Kursy BHP. Podświetlamy danego pracownika w lewym oknie tabeli i naciskamy ikonę lub klawisz [INSERT]. Pojawi się podokno szczegółów posiadające dwie zakładki: Dane i Załączniki.
W pierwszej zakładce wpisujemy dane związane z kategorią wymaganego szkolenia BHP, okres ważności oraz uwagi dotyczące zakresu. Z rozwijanej listy wybieramy właściwą kategorię kursu, korzystając z wcześniej uzupełnionej przez nas zakładki "Kursy BHP" w Słowniku Kategorii Terminów.
Druga zakładka służy do przechowywania zeskanowanych obrazów zaświadczeń lekarskich w formie Załączników.
W tabeli okna głównego, w zależności od wyboru kolumn widocznych na ekranie, możemy bez wchodzenia w okno szczegółów odczytać zgromadzone dane dotyczące wszystkich kursów BHP.
Dla kursów BHP dostępna jest funkcja Zestawienia aktualności, której celem jest ponownie uaktualnienie danych w danej kategorii. Aby to uruchomić należy: kliknąć prawym klawiszem myszki i wybrać zestawieni aktualności, lub wybrać F7. Otworzy się okno, które należy uzupełnić (typ zestawienia, rodzaj, według stanu na jaki dzień, oraz jak powinny być uporządkowane kolumny):
|