Kursy i kwalifikacje |
Początek Poprzedni Następny |
Tutaj w programie wprowadzamy i przechowujemy informacje na temat dotychczas ukończonych kursów i posiadanych kwalifikacji nowego pracownika. (Kursy, na jakie nasza firma kieruje daną osobę, z podaniem wymaganej daty ich odbycia i ukończenia dopisujemy menu Szkolenia - w Aktach B).
Podświetlamy danego pracownika w oknie tabeli i naciskamy ikonę lub klawisz [INSERT]. Pojawi się podokno szczegółów posiadające dwie zakładki: Dane i Załączniki.
W pierwszej zakładce wpisujemy dane związane z kategorią kursu i nabytych kwalifikacji, okres ważności i wszelkie uwagi z tym związane. Z rozwijanej listy wybieramy właściwą kategorię badania, korzystając z wcześniej uzupełnionej przez nas zakładki "Kursy i kwalifikacje" w Słowniku Kategorii Terminów.
W tabeli okna głównego, w zależności od wyboru kolumn widocznych na ekranie, możemy bez wchodzenia w okno szczegółów odczytać zgromadzone dane dotyczące wszystkich kursów
Druga zakładka służy do przechowywania zeskanowanych obrazów świadectw posiadanych kwalifikacji i zaliczonych kursów w formie Załączników.
Dla kursów i kwalifikacji dostępna jest funkcja Zestawienia aktualności, której celem jest ponownie uaktualnienie danych w danej kategorii. Aby to uruchomić należy: kliknąć prawym klawiszem myszki i wybrać zestawieni aktualności, lub wybrać F7. Otworzy się okno, które należy uzupełnić (typ zestawienia, rodzaj, według stanu na jaki dzień, oraz jak powinny być uporządkowane kolumny):
|