Zakaz konkurencji |
Początek Poprzedni Następny |
W menu Kartoteki/Kartoteka osobowa/Akta osobowe/Akta C/Zakaz konkurencji wprowadzamy i przechowujemy informacje na temat zakazu konkurencji byłego pracownika. Podświetlamy danego pracownika w oknie tabeli i naciskamy ikonę lub klawisz [INSERT]. Pojawi się podokno szczegółów posiadające dwie zakładki: Dane i Załączniki.
Z rozwijanej listy wybieramy właściwą kategorię Zakaz konkurencji, korzystając z wcześniej uzupełnionej przez nas zakładki "Zakaz konkurencji" w Słowniku Kategorii Terminów. Druga zakładka służy do przechowywania zeskanowanych obrazów dokumentów w formie Załączników.
Dla zakazu konkurencji dostępna jest funkcja Zestawienia aktualności, której celem jest ponownie uaktualnienie danych w danej kategorii. Aby to uruchomić należy: kliknąć prawym klawiszem myszki i wybrać zestawieni aktualności, lub wybrać F7. Otworzy się okno, które należy uzupełnić (typ zestawienia, rodzaj, według stanu na jaki dzień, oraz jak powinny być uporządkowane kolumny):
|