Kontrolka wyboru listy wynagrodzeń

Początek  Poprzedni  Następny

W programie 'CPW' spotkamy się z kontrolką wyboru listy wynagrodzeń w dwóch przypadkach:

przy tworzeniu nowego Rachunku w trybie W okresie i Dla pracownika. Po kliknięciu na przycisk dodaj nową pozycję ikona_nowy i potwierdzeniu TAK, na ekranie pojawi się kontrolka wyboru listy wynagrodzeń, umożliwiając dopisanie danego Rachunku do już istniejącej listy lub nowo tworzonej.

 

Przy zakładaniu nowej listy wynagrodzeń (tryb "nowo tworzona") należy wybrać rodzaj listy, podać rok i miesiąc wypłaty oraz można wpisać krótki opis:

 

Kontrolka wyboru listy wynagrodzeń - nowo tworzona lista rachunków

 

 

 

Jeśli zaznaczymy tryb "już istniejąca", program wyświetli nowe okno z wykazem dostępnych list płac, zmieniającym się w zależności od wyboru okresu czasowego. Należy podświetlić właściwą pozycję i klikając na link link_akceptuj zatwierdzić wybór:

 

Kontrolka wyboru listy wynagrodzeń - już istniejąca lista rachunków

 

 

przy tworzeniu Listy Zbiorczej (kasowej). Dla założonej listy zbiorczej, w zakładce "Definicja" dokonujemy przypisania wybranych przez nas list płac. W tym celu klikamy na przycisk ikona_nowy i potwierdzamy dodanie nowej pozycji. Program wyświetla kontrolkę wyboru listy wynagrodzeń. W oknie tym dokonujemy wyboru list, które mają być składowymi naszej listy zbiorczej:

 

Kontrolka wyboru pozycji do Listy Zbiorczej (kasowej)

 

 

Jak widać powyżej, program umożliwia zaznaczenie kilku list o podanych symbolach, klikając myszką na pola wyboru typu 'CheckBox'. Ostatecznie  potwierdzamy nasz wybór naciskając link link_akceptuj lub rezygnujemy naciskając link_przerwij2 .

 

 

Omawiana tutaj Kontrolka wyboru listy wynagrodzenia dla Rachunku i Listy Zbiorczej wygląda podobnie. W zależności od sytuacji okno tej funkcji może się różnić składowymi częściami takimi jak:

 

tryb                                - pozwala na przypisanie listy już istniejącej lub założenie nowej pustej;
wybór rodzaju listy                - pozwala wybrać konkretną listę określając jej typ (z listy zdefiniowanych w Konfiguracja/Typy list naliczeń), rok i miesiąc wypłaty oraz opis;
wybór w ramach funduszu        - pozwala na wybór funduszu: osobowego, bezosobowego, ZUS lub wszystkich;
wybór okresu czasowego        - pozwala na określenie interesującego nas przedziału czasowego, dla którego program wyświetli wszystkie dostępne listy (z aktualnego miesiąca, z aktualnego roku, wszystkie).