Zawarte umowy cywilne |
Początek Poprzedni Następny |
Menu Zestawienia/Zawarte umowy cywilne zawiera informacje o zawartych umowach cywilnych. Dane zostały uporządkowane w zakładkach: 1. Trwające 2. Zawarte 3. Zwolnieni 4. Parametry
W ostatniej zakładce "Parametry" możemy zdefiniować elementy, które program uwzględni przy wyświetlaniu zestawień w pozostałych zakładkach:
Przy normalnym wprowadzaniu pracownika do kartoteki, program nie pozwoli na założenie mu kilku umów o pracę, w których nakładają się okresy ich trwania. Taka sytuacja może się jednak pojawić w chwili importu danych pracownika etatowego (może mieć zawartych kilka umów w tym samym czasie). Aby na wymienionych zestawieniach występował tylko raz - należy zaznaczyć dany parametr:
Jeśli chcemy włączyć dany parametr - należy zaznaczyć przy nim .
1. Trwające W tabeli okna głównego odczytujemy dane pracownika (nazwisko, NHIP, pesel), oraz okres na jaki została zawarta umowa. W podoknie dodatkowym widoczne są dodatkowe informacje dotyczące zawartej umowy jak: nr umowy, data zawarcia, okres od.. do, status umowy (zakończona), oraz co jest jej przedmiotem. W kolumnie "Zakończona" program pokazuje datę końcową obowiązywania umowy lub datę ewentualnego rozwiązania umowy przed czasem jej wygaśnięcia - pobraną z modułu Rozwiązanie umowy. Standardowo program wyświetla okres miesiąca operacyjnego - możemy go zmienić na inny za pomocą funkcji pomocniczej "Zmień okres F5".
2. Zawarte W oknie głównym widzimy wszystkich pracowników, z którymi w wybranym okresie zawarta została umowa cywilna. W podoknie szczegółów odczytujemy dane pracownika, oraz na jaki okres umowa została zawarta. Interesujący nas okres ustalamy za pomocą funkcji pomocniczej "Zmień okres F5".
3. Zwolnieni W oknie głównym widzimy wszystkich pracowników, którym w wybranym okresie kończy się ważność umowy o pracę. W podoknie szczegółów odczytujemy istotne dane zawarte w tej umowie jak: numer umowy, date zawarcia, data od...do, oraz przedmiot umowy. Natomiast w kolumnie "Zakończona" program pokazuje datę końcową obowiązywania umowy lub datę rozwiązania umowy - pobraną z modułu Rozwiązanie umowy. Interesujący nas okres ustalamy za pomocą funkcji pomocniczej "Zmień okres F5".
Każde zestawienie można wydrukować. Po wybraniu funkcji "Drukuj" (z menu kontekstowego, skrót klawiszowy [CTRL]+[P], ikona ) wchodzimy w podgląd wydruku.
|