Zestawienie czasu pracy/absencji |
Początek Poprzedni Następny |
Dysponujemy tutaj zbiorczymi tabelami, w których odczytujemy zestawienia czasu pracy oraz absencji pracowników. Zestawienie może obejmować dowolny okres czasu. Przy wejściu do menu Zestawienia/Zestawienie czasu pracy/absencji wyświetla się okno wyboru przedziału czasu:
Dla wybranego i zaakceptowanego okresu czasu, w oknie głównym, możemy odczytać sumaryczne ilości: dni/godzin do przepracowania, dni/godzin przepracowanych, nadgodzin 50% / 100%, godzin nocnych i szkodliwych:
W prawym górnym rogu dostępny jest do szybkich przeliczeń kalkulator systemowy - typowy dla aplikacji 'Windows'.
Dane są wyświetlane na kilku poziomach okien, każde następne uszczegóławia wybraną w poprzednim oknie pozycję. Będąc na dowolnym poziomie, można zmienić wybrany wcześniej przedział czasu przy pomocy funkcji "F5 Zmień okres". Po jej wywołaniu (z menu kontekstowego lub naciskając klawisz [F5]) otwiera się, pokazane we wstępie, okno wyboru przedziału miesięcy.
Na poziomie drugim, w zależności od wyboru zakładki, możemy obejrzeć zestawienie:
Korzystając z menu kontekstowego można pokazać / ukryć wybrane kolumny prawej i lewej strony w każdej tabeli. Dostępne są dla nich typowe funkcje: wyszukiwania, sortowania, eksportu do programu Excel.
Zestawienie zawarte w każdej tabeli można wydrukować. Po wybraniu funkcji "Drukuj Ctrl+P" (z menu kontekstowego, skrót klawiszowy [CTRL]+[P], ikona ) wchodzimy w podgląd wydruku.
|