Zestawienie czasu pracy/absencji

Początek  Poprzedni  Następny

Dysponujemy tutaj zbiorczymi tabelami, w których odczytujemy zestawienia czasu pracy oraz absencji pracowników. Zestawienie może obejmować dowolny okres czasu.

Przy wejściu do menu Zestawienia/Zestawienie czasu pracy/absencji wyświetla się okno wyboru przedziału czasu:

 

Okno wyboru okresu miesięcy dla zestawienia czasu pracy

 

Dla wybranego i zaakceptowanego okresu czasu, w oknie głównym, możemy odczytać sumaryczne ilości: dni/godzin do przepracowania, dni/godzin przepracowanych, nadgodzin 50% / 100%, godzin nocnych i szkodliwych:

 

Zestawienie czasu pracy - tabela poziomu głównego

 

W prawym górnym rogu dostępny jest do szybkich przeliczeń kalkulator systemowy - typowy dla aplikacji 'Windows'.

 

Dane są wyświetlane na kilku poziomach okien, każde następne uszczegóławia wybraną w poprzednim oknie pozycję. Będąc na dowolnym poziomie, można zmienić wybrany wcześniej przedział czasu przy pomocy funkcji "F5 Zmień okres". Po jej wywołaniu (z menu kontekstowego lub naciskając klawisz [F5]) otwiera się, pokazane we wstępie, okno wyboru przedziału miesięcy.

 

 

Na poziomie drugim, w zależności od wyboru zakładki, możemy obejrzeć zestawienie:

ogółem - zakładka pokazuje od razu wykaz wszystkich pracowników. W tabeli bezpośrednio odczytujemy dane na temat: wymaganego i przepracowanego czasu pracy, indywidualnie dla każdego pracownika zatrudnionego w firmie, w wybranym przedziale czasu:

 

Zestawienie czasu pracy. Okno zakładki "Ogółem"

 

w rozbiciu na miesiące - dane w kolumnach rozpisane są dla każdego miesiąca. Dla tego układu dostępny jest również rozkład czasu pracy w poszczególnych działach oraz dla każdej zatrudnionej tam osoby w wybranym miesiącu:

 

 

Zestawienie czasu pracy. Okna zakładki "w rozbiciu na miesiące"

 

w rozbiciu na działy - w tym układzie odczytujemy: najpierw rozkład czasu pracy w poszczególnych działach, a następnie dla wybranego działu rozbicie na miesiące i wreszcie poszczególnych pracowników tam zatrudnionych:

 

 

 

Zestawienie czasu pracy. Okna zakładki "w rozbiciu na działy"

 

 

 

 

 

 

 

Korzystając z menu kontekstowego można pokazać / ukryć wybrane kolumny prawej i lewej strony w każdej tabeli. Dostępne są dla nich typowe funkcje: wyszukiwania, sortowania, eksportu do programu Excel.

 

Zestawienie zawarte w każdej tabeli można wydrukować. Po wybraniu funkcji "Drukuj Ctrl+P" (z menu kontekstowego, skrót klawiszowy [CTRL]+[P], ikona ikona_drukuj) wchodzimy w podgląd wydruku.