Rejestr - dane podatkowe |
Początek Poprzedni Następny |
Menu Dane podatkowe przedstawia, w postaci zbiorczego zestawienia, główne dane podatkowe (Urząd skarbowy, Kod U.S., Rodzaj standardowych kosztów uzyskania, Rodzaj ulgi, Forma opodatkowania) oraz istotne informacje (Zatrudniony od, Zatrudniony do), przypisane poszczególnym pracownikom (Nazwisko, Imię, Imię drugie, NIP, PESEL, Symbol działu).
Dla wybranego rekordu tabeli, okno podrzędne (otwierane za pomocą ikony Będąc w oknie podrzędnym Rejestru (jak w oknie Kartoteki), kolejno dla wybieranych w tabeli pracowników, można edytować dane: przypisać nowy urząd skarbowy, zweryfikować parametry opodatkowania.
W tabeli głównej można skorzystać z funkcji: sortowania danych według wybranej kolumny, eksportu do programu 'Excel'
Dodatkowa funkcja "Uaktualnij listę wartości", dostępna pod przyciskiem
UWAGA ! Ze względów bezpieczeństwa, w celu zachowania prawidłowych naliczeń, w tabeli Rejestru danych podatkowych nie można usuwać rekordów, a tylko je edytować.
Dostępna jest również opcja drukowania zaznaczonych wierszy lub całości zestawienia. Po: naciśnięciu na ikonę
Kontrolka to udostępnia import/eksport zbiorczych danych pracowniczych ze specjalnie stworzonego arkusza 'Excel'.
Rodzaj wydruku, którym tutaj operujemy, nie zawsze może pomieścić wszystkie kolumny (widoczne na monitorze). W takim przypadku, po kliknięciu na link
Na podglądzie wydruku sprawdzamy, które elementy zostały pominięte i jeśli nam to nie odpowiada, musimy zmienić parametry wydruku np.
|