Rejestr - członkowie rodzin

Początek  Poprzedni  Następny

W tabeli menu Członkowie rodzin otrzymujemy zestawienie, wprowadzonych do systemu, podstawowych danych członków rodzin pracowników jak: Nazwisko, Imię, PESEL, Data urodzenia, Miejsce urodzenia, Stopień pokrewieństwa.

 

Dla wybranego rekordu tabeli, okno szczegółowe (otwierane za pomocą ikony ikona_otworz_nizszy_poziom1 lub ikona_szczegoly) jest standardowym oknem z menu Kartoteki/Kartoteka osobowa/Członkowie rodzin, w którym można dokonywać zmian.

 

Dysponujemy tutaj funkcją "F3 Zgłoś do ubezpieczenia członka rodziny" (dostępną: pod klawiszem [F3], w pasku narzędziowym pod ikoną przycisk_zestaw_funkcji_pomocniczych lub w menu kontekstowym), która dla wskazanych osób generuje dokument ZUS ZCNA.

 

Rejestr danych pracowniczych/ Czlonkowie rodzin.

 

W tabeli głównej można skorzystać z funkcji: usuwania ikona_usun_biezacy_rekord "zbędnych" już pozycji, sortowania danych według wybranej kolumny, eksportu do programu 'Excel' Eksport tabeli do Exel_ikona, kopiowania do i wklejania ze schowka pracowników przycisk_schowek_pracowniczy_ze_strzalka.

 

Dostępna jest również opcja drukowania zaznaczonych wierszy lub całości zestawienia. Po: naciśnięciu na ikonę ikona_drukuj lub skrót klawiszowy [Ctrl+P] lub wybraniu "Drukuj" w menu kontekstowym, pojawi się okno przygotowania wydruku, w którym ustawiamy parametry:

 

Okno przygotowania wydruku rejestru członków rodzin.

 

Rodzaj wydruku, którym tutaj operujemy, nie zawsze może pomieścić wszystkie kolumny (widoczne na monitorze). W takim przypadku, po kliknięciu na link link_podglad, wyświetli się okno o tym ostrzegające:

 

Okno Info: nie wszystkie kolumny zmieszczą się na wydruku.

 

 

Na podglądzie wydruku sprawdzamy, które elementy będą pominięte i jeśli nam to nie odpowiada, musimy zmienić parametry wydruku np. orientację wydruku strony lub układ kolumn na ekranie - w menu kontekstowym.