Rejestr - członkowie rodzin |
Początek Poprzedni Następny |
W tabeli menu Członkowie rodzin otrzymujemy zestawienie, wprowadzonych do systemu, podstawowych danych członków rodzin pracowników jak: Nazwisko, Imię, PESEL, Data urodzenia, Miejsce urodzenia, Stopień pokrewieństwa.
Dla wybranego rekordu tabeli, okno szczegółowe (otwierane za pomocą ikony lub ) jest standardowym oknem z menu Kartoteki/Kartoteka osobowa/Członkowie rodzin, w którym można dokonywać zmian.
Dysponujemy tutaj funkcją "F3 Zgłoś do ubezpieczenia członka rodziny" (dostępną: pod klawiszem [F3], w pasku narzędziowym pod ikoną lub w menu kontekstowym), która dla wskazanych osób generuje dokument ZUS ZCNA.
W tabeli głównej można skorzystać z funkcji: usuwania "zbędnych" już pozycji, sortowania danych według wybranej kolumny, eksportu do programu 'Excel' , kopiowania do i wklejania ze schowka pracowników .
Dostępna jest również opcja drukowania zaznaczonych wierszy lub całości zestawienia. Po: naciśnięciu na ikonę lub skrót klawiszowy [Ctrl+P] lub wybraniu "Drukuj" w menu kontekstowym, pojawi się okno przygotowania wydruku, w którym ustawiamy parametry:
Rodzaj wydruku, którym tutaj operujemy, nie zawsze może pomieścić wszystkie kolumny (widoczne na monitorze). W takim przypadku, po kliknięciu na link , wyświetli się okno o tym ostrzegające:
Na podglądzie wydruku sprawdzamy, które elementy będą pominięte i jeśli nam to nie odpowiada, musimy zmienić parametry wydruku np. orientację wydruku strony lub układ kolumn na ekranie - w menu kontekstowym. |