Rejestr - umowy o pracę |
Początek Poprzedni Następny |
W menu Umowy o pracę dysponujemy tabelarycznym zestawieniem wszystkich sporządzonych w systemie Umów o pracę i Aneksów. W wybranych (za pomocą menu kontekstowego) kolumnach odczytujemy: Typ, Datę zawarcia, Wymiar, Stanowisko-symbol, Datę od..., Datę do.. oraz dane pracownika, którego ten wpis dotyczy: Nazwisko, Imię, Imię drugie, NIP, PESEL, Symbol działu.
Dla wybranego rekordu tabeli, okno szczegółowe (otwierane za pomocą ikony lub ) jest standardowym oknem z menu Kartoteki/Kartoteka osobowa/Akta B/Umowa o pracę, zbudowanym z analogiczych zakładek, w których można dokonywać zmian.
W tabeli głównej można skorzystać z funkcji: usuwania "zbędnych" już pozycji, sortowania danych według wybranej kolumny, eksportu do programu 'Excel' , kopiowania do i wklejania ze schowka pracowników .
Dostępna jest również opcja drukowania zaznaczonych wierszy lub całości zestawienia. Po naciśnięciu na ikonę lub skrót klawiszowy [Ctrl+P] lub wybraniu "Drukuj" w menu kontekstowym, pojawi się okno przygotowania wydruku, w którym ustawiamy parametry:
Umowa o pracę należy do typowych dokumentów kadrowych, dlatego pod ikoną dostępny jest wydruk formularza o wybranym symbolu. Można tutaj, w odróżnieniu od Kartoteki/Kartoteka osobowa/Akta B/Umowy o pracę, drukować nie tylko pojedynczo, ale zbiorczo dokumenty, dla wszystkich zaznaczonych rekordów tabeli.
Jeśli natomiast chcemy wydrukować widok tabeli zestawieniowej dla tej kontrolki - zaleca się wyeksportowanie tabeli do arkusza Excel i tam jego wydrukowanie.
|